بابایی ها و نی نی ها

محلی برای اشتراک تجربیات بابایی ها

بابایی ها و نی نی ها

محلی برای اشتراک تجربیات بابایی ها

نامه ای به آینده

سلام ، حال همه ما خوب است ،
ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور ،
که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند  . 

با این همه عمری اگر باقی بود ، طوری از کنار زندگی می گذرم
که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد نه این دل ناماندگار بی درمان

تا یادم نرفته است بنویسم ،  

حوالی خوابهای ما سال پربارانی بود

می دانم همیشه حیاط آنجا پر از هوای تازه بازنیامدن است
اما تو لااقل ، حتی هر وهله ، گاهی ، هر از گاهی
ببین انعکاس تبسم رویا ، شبیه شمایل شقایق نیست

راستی خبرت بدهم ؛ خواب دیده ام خانه ای خریده ام
بی پرده ،  

بی پنجره ،  

بی در ،  

بی دیوار . . . هی بخند

بی پرده بگویمت ، چیزی نمانده است ، من چهل ساله خواهم شد.

فردا را به فال نیک خواهم گرفت
دارد همین لحظه یک فوج کبوتر سپید ، از فراز کوچه ما می گذرد
باد بوی نامه های کسان من می دهد
یادت می آید رفته بودی خبر از آرامش آسمان بیاوری ! ؟
نه ریرا جان

نامه ام باید کوتاه باشد ،  

ساده باشد ،  

بی حرفی از ابهام و آینه ،
از نو برایت می نویسم
حال همه ما خوب است
امـــــا تـــــو بــــــاور مــــــکـــن ! ! !

نظرات 4 + ارسال نظر
مبی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام ! وب جالبیه ! وب اقا سام هم به روز کنین !دلم واسش تنگ شده

سلام .... ممنونم از نظرتون... آدرس وبلاگتون رو هم میذاشتین.

سرور پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://sun-wife.blogfa.com/

تابوت صداقت شده این لایق نفرین ؛

یک قصه از آن دوست ، که یک روز بخوانی.

باورم این بود با هم سبز را معنا کنیم

یک حرف را بشکنیم و عشق را پیدا کنیم

هنوزم در پی اونم که می شه عاشقش باشم

مثه دریای من باشه منم چون قایقش باشم



سلام
با آپ جدید منتظر حضور گرمت هستم
منتظرتون هستم

بابا چرا این وبتون آپ نمی کنین

سلام... ببخشید دیر آپ کردم
میرسم خدمتتون.

Oliera یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ http://olier.persianblog.ir/

به یاد شادروان شکیبایی افتادم و سوز نامه های صالحی
...........بابایی

جدا یادش بخیر.

آلا و شانو جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://alla200.blogfa.com

سلام سلامممممممممم
خوبین شمااااااااااا؟:X:X:X:
وبلاگتون رو دوست دارم خیلی مهروبون و ساده هست

سلام... ممنونم از لطفتون... میرسم خدمتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد