بابایی ها و نی نی ها

محلی برای اشتراک تجربیات بابایی ها

بابایی ها و نی نی ها

محلی برای اشتراک تجربیات بابایی ها

طرز خواب نوزاد

معمولا سام شبها چهار یا پنج بار بیدار میشه که شیر بخوره، بعدش دوباره بخوابه... البته دم صبح خیلی سخت میخوابه... یعنی حتما باید دمر بخوابونیمش و به پشتش بزنیم تا خوابش بگیره... اوایلش من نگران بودم که نکنه نفسش بگیره... اما بعضی از روزها هم خواب بین روزش همین طوریه... یعنی خوابش نمی گیره مگر اینکه دمر بخوابه... شما با نی نی هاتون چی کار می کردید... کلا با دمر خوابیدن نوزاد موافقید یا تجربه بهتری در این مورد دارین.
وبلاگ سام رو ببینید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان مرجان بردیا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://bardiagh2006.persianblog.ir

سلام بابایی سامی کوچولو
چند وقت پیش یه آقای دکتری تو تلویزیون گفت کلاً دمر خوابیدن برای قلب مضر هست به خصوص اینکه بچه اتون از همین حالا عادت می کنه به گفته اون طاق باز خوابیدن بهترین حالته اما برای بچه ها که ممکنه تو خواب شیر بالا بیارن پهلو خوابوندن هم مناسبه به خصوص اینکه بچه های خیلی کوچیک ممکنه شبها که خوابین با صورت روی بالش بخوابن و خدای نکرده ... یه کم اوائلش سخته اما سعی کنین از همین حالا عادتش بدین ببخشید که پرگویی کردم

سلام... ممنون از لطفتون...خودم هم به این مطلب اعتقاد دارم... گاه گداری حس می کنم که نفس کشیدنش به خس و خس افتاده... البته زود رفع میشه ولی زیاد نمی زارم که دمر باشه.

عمو باربد....عمو پورنگ..... دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://amoobarbod.blogfa.com

سلام
وب جالبی دارین...
به من سر بزنین....

سلام... ممنونم حتما میام خدمتتون.

خودم یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ http://man-haal-ayande.blogfa.com

سلام آقای بابایی من کلا با دمر خوابیدن بچه ها مشکل دارم .آدم همش اضطراب می گیره .ولی وقتی فقط اینجوری می خوابه بذارین بخوابه اما یه ذره که بزرگتر شد این عادت رو از سرش بندازین!

سلام... ممنون از راهنمایی تون... میام به وبلاگتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد